Meget mere end en printer

Vi sammensætter en løsning til jeres behov

Kundetilfredshed er et af vores vigtigste fokusområder. Vi leverer derfor ikke standardløsninger, men skræddersyer løsninger til vores kunders specifikke behov. Vi tilbyder, ud over teknologisk førende produkter, en lang række serviceydelser som for eksempel fleksible servicekontrakter indeholdende overvågning via Domino Cloud, teknisk helpdesk og prioriteret tilkald, men også finansiering og teknisk rådgivning til maskinbyggere. 

Alle elementer af vores forretning drives naturligvis i overensstemmelse med sund forretningsskik og under hensyn til vores omgivelser.

 

Finansiering

Vi hjælper gerne med finansiering i forbindelse med køb af vores løsninger og kan blandt andet tilbyde traditionel leasing eller Pay per Code. Med Pay per Code betales en fast pris per mærket produkt, der inkluderer både forbrugsstoffer, reservedele og serviceudgifter. 

Læs mere om vores finansieringsløsninger

 

Fleksible serviceaftaler

Serviceafdelingen arbejder kontinuerligt på, at sikre maksimal oppetid på vores løsninger, så vores kunder får størst muligt udbytte af deres investering. Derfor tilbyder vi fleksible aftaler med blandt andet teknisk bemandet helpdesk, Domino Cloud, servicebesøg med kort tilkaldetid og løbende optimering. Og vi står klar til at hjælpe, når der er brug for det. De fleste problemer kan hurtigt løses ved et enkelt telefonopkald. 

Læs mere om vores servicepakker

 

Installation og træning

Korrekt installation og træning er altafgørende for, at man får glæde af sine printere. Det sørger vores dygtige og erfarne medarbejdere for. De installerer, kalibrerer og tilpasser printerne til produktionslinjen og sikrer at operatørerne kan betjene printerne.

Vi sikrer en tryg overlevering, ved altid at følge en fast procedure for installation og træning af operatører. Typisk gennemfører vi operatørtræning i forbindelse med installationen samt opfølgende uddannelse, så kodningen, mærkningen og etiketteringen kommer til at foregå så nemt som muligt. Efter endt operatørtræning står vi til rådighed på vores supportlinje.

Læs mere om installation og træning

 

Operatørkursus

Nye operatører kommer til, som skal trænes, eksisterende operatører kan opleve et behov for supplerende træning eller en dybere indsigt i produkterne. Vi tilbyder derfor løbende operatørkurser, der går i dybden med vores produkter, således at kursisten sættes i stand til at betjene produktet, men f.eks. også at ombytte en printer med en anden og afhjælpe mindre driftsforstyrrelser. 

Læs mere om vores operatørkurser

 

OEM

Vi stiller dedikerede ressourcer til rådighed for vores OEM-partnere. Vores tekniske OEM-konsulent hjælper med support i forbindelse med integration til andre produkter.

Læs mere om vores tilbud til vores samarbejdspartnere

 

 

 

CSR

Domino Systems A/S ønsker at være den førende spiller på markedet for kodning og mærkning, forstået således, at vi:

- Er den mest pålidelige og troværdige samarbejdspartner
- Tilbyder de nyeste og mest innovative forretningsmodeller, produkter og services
- Tiltrækker og fastholder det bedste team, ved at skabe et dynamisk og inspirerende arbejdsmiljø

Disse principper ligger til grund for og er inkorporeret i vores CSR-politik. 

Læs hele vores CSR-politik

 

Omega vælger Ax350i

Domino og Omega Design Corp. revolutionerer sammen området for pakning og mærkning

LÆS MERE

Ax-serien

Optimering af Sovenas kodning og mærkning

LÆS MERE

HOLD DIG OPDATERET

Modtag løbende opdateringer på e-mail om nye industrielle standarder, produkter og blæktyper mv. 

UDFYLD OG TILMELD

Hold dig opdateret

Jeg er interesseret i:



I want to sign up: