30 % af nedbrud løses med det samme

  • 26. januar 2018
  • Kodning og mærkning

Nyt fra Domino Systems

Vores forbedrede serviceaftaler betyder, at operatørfejl og ikke produktionskritiske fejl hurtigt afhjælpes uden servicebesøg, så nedetid undgås.

Vores vigtigste mission er, at hjælpe vores kunder med at mindske risikoen for fejl i deres produktion og derfor tilbyder vi nu den populære serviceaftale SafeGuard på 10 af vores printermodeller.

Vores kunder efterspørger standardiserede og prisvenlige serviceløsninger, men også en meget stor fleksibilitet, der kan tilpasses individuelle behov, helt ned til den enkelte produktionslinje. Konceptet bag SafeGuard er udviklet med afsæt i produktioners individuelle behov og hver SafeGuard-aftale udvikles i tæt dialog med den enkelte kunde, efter behov og risikoprofil. Denne populære aftale tilbydes nu på 10 af vores produktserier.
 

Serviceaftaler, udarbejdet udfra kundernes ønsker

Vi har lyttet til nogle generelle behov fra vores kunder og tilbyder derfor også en Pay per Code-løsning, hvor man kun betaler per mærket produkt og dermed eliminerer økonomiske risici og hvor man på forhånd kender alle sine budgetudgifter til kodning- og mærkning. Flere af vores printere kan desuden tilknyttes Domino Cloud, således at relevante personer nemt kan tilgå data og dermed hurtigt udbedre fejl mm. via fjernsupport.

Som noget nyt tilbyder vi også serviceaftalerne On Demand og  On Demand Plus til produktioner med en lav risikoprofil. Med On Demand rykker vi kun ud, når behovet opstår. Ønsker med et lidt større sikkerhed, kan man med fordel tilknyttes On Demand Plus, da man, med denne aftale, får faste vedligeholdelsesbesøg, kombineret med en betydelig rabat på servicedele, træning, udkørsler og arbejdstimer.


De forbedrede serviceaftaler kræver endnu flere erfarne og kompetente medarbejdere. Vi har derfor øget vores servicestab. Den 1. januar 2018 tiltrådte Morten Asboe Holm som servicetekniker under ledelse af nytilkomne servicechef Jesper Pedersen. Jesper Pedersen har i adskillige år været Operations Manager og har nu også ansvaret for vores service. De øgede ressourcer gør det nemmere, at realisere de nye serviceaftaler, da deres viden vil bidrage gevaldigt til vores mission, om at reducere produktionsstop med op til 30 %.

Vi ønsker, at give vores kunder en oplevelse af trygge og personlige servicebesøg. Vi stræber efter at få det bedst mulige samarbejde, hvor behov og gode langvarige relationer, både med serviceteknikere og resten af organisationen, bliver prioriteret. Vi håber, at I vil tage godt imod Jesper og ’Holm’.

Tag en snak med os omkring hvilken serviceløsning der passer bedst til jeres virksomhed.
 

HOLD DIG OPDATERET

Modtag månedlige opdateringer på e-mail om nye industrielle standarder, produkter og blæktyper mv. 

UDFYLD OG TILMELD

Hold dig opdateret

Jeg er interesseret i:




Vi gemmer dine kontaktoplysninger med det formål at kunne sende dig nyhedsbreve, Hvis du afmelder dig, vil dine informationer blive slettet i Dynamicweb, som er vort CMS system. Læs mere i vores persondatapolitik.