Vi sammensætter en løsning til jeres behov
Kundetilfredshed er et af vores vigtigste fokusområder. Vi leverer derfor ikke standardløsninger, men skræddersyer løsninger til vores kunders specifikke behov. Vi tilbyder, ud over teknologisk førende produkter, en lang række serviceydelser som eksempelvis fleksible servicekontrakter indeholdende overvågning via Domino Cloud, teknisk helpdesk og prioriteret tilkald, men også finansiering og teknisk rådgivning til maskinbyggere.
Alle elementer af vores forretning drives naturligvis i overensstemmelse med sund forretningsskik og under hensyn til vores omgivelser.
Finansiering
Vi hjælper gerne med finansiering i forbindelse med køb af vores løsninger og kan blandt andet tilbyde traditionel leasing eller Pay per Code. Med Pay per Code betales en fast pris per mærket produkt, der inkluderer både forbrugsstoffer, reservedele og serviceudgifter.
Læs mere om vores finansieringsløsninger
Fleksible serviceaftaler
Serviceafdelingen arbejder kontinuerligt på, at sikre maksimal oppetid på vores løsninger, så vores kunder får størst muligt udbytte af deres investering. Derfor tilbyder vi fleksible aftaler med blandt andet teknisk bemandet helpdesk, Domino Cloud, servicebesøg med kort tilkaldetid og løbende optimering. Og vi står klar til at hjælpe, når der er brug for det. De fleste problemer kan hurtigt løses ved et enkelt telefonopkald.
Læs mere om vores servicepakker
Installation og træning
Korrekt installation og træning er altafgørende for, at man får glæde af sine printere. Det sørger vores dygtige og erfarne medarbejdere for. De installerer, kalibrerer og tilpasser printerne til produktionslinjen. Det sikrer, at operatørerne kan betjene printerne.
Vi sikrer en tryg overlevering, ved altid at følge en fast procedure for installation og træning af operatører. Typisk gennemfører vi operatørtræning i forbindelse med installationen samt opfølgende uddannelse, så kodningen, mærkningen og etiketteringen kommer til at foregå så nemt som muligt. Efter endt operatørtræning står vi til rådighed på vores supportlinje.
Læs mere om installation og træning
Operatørkursus
Nye operatører kommer til, som skal trænes, eksisterende operatører kan opleve et behov for supplerende træning eller en dybere indsigt i produkterne. Vi tilbyder derfor løbende operatørkurser, der går i dybden med vores produkter. Det sætter kursisten i stand til at betjene produktet, såsom at ombytte en ny printer med en eksisterende og afhjælpe mindre driftsforstyrrelser.
Læs mere om vores operatørkurser
OEM
Vi stiller dedikerede ressourcer til rådighed for vores OEM-partnere. Vores tekniske OEM-konsulent hjælper med support i forbindelse med integration til andre produkter.
Læs mere om vores tilbud til vores samarbejdspartnere
CSR
Domino Systems A/S ønsker at være den førende spiller på markedet for kodning og mærkning, forstået således, at vi:
- Er den mest pålidelige og troværdige samarbejdspartner
- Tilbyder de nyeste og mest innovative forretningsmodeller, produkter og services
- Tiltrækker og fastholder det bedste team, ved at skabe et dynamisk og inspirerende arbejdsmiljø
Disse principper ligger til grund for og er inkorporeret i vores CSR-politik.
Returordning for udtjente printere
Som en del af vores CSR-politik tilbyder vi, at tage udtjente printere retur og sørge for, at disse skrottes på forsvarlig vis. Kontakt vores serviceafdeling, hvis du ønsker, at høre mere om denne mulighed.
Relax-lejeaftale
Vi tilbyder leje af forskellige printere, og med en Relax-aftale kan I få alt I har behov for, uden at stå med hverken bekymringerne eller en stor investering.
Vi står for printer, service, installation m.m., så du kan læne dig tilbage og slappe helt af.
Læs mere om leje af printer og vores Relax-aftaler her.
HOLD DIG OPDATERET
Modtag opdateringer på e-mail om nye industrielle standarder, produkter og blæktyper og meget andet
UDFYLD OG TILMELD